Szanowni Państwo! Zmieniła się procedura wydawania duplikatów legitymacji szkolnych oraz duplikatów świadectw ukończenia szkoły podstawowej. Aby uzyskać duplikat ww. dokumentu należy złożyć pisemne podanie do dyrektora szkoły , dołączyć dowód opłaty skarbowej oraz w przypadku legitymacji szkolnej - 1 aktualną fotografię ucznia.
Informacja o opłatach za wydanie duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych: • duplikat świadectwa szkolnego – 26 zł • duplikat legitymacji szkolnej – 9 zł
Prosimy o wpłacanie należnej kwoty na konto: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Lubczynie ul. Lipowa 14 72-105 Lubczyna 47 1020 4812 0000 0102 0160 3265 z dopiskiem: „opłata za duplikat legitymacji + imię i nazwisko ucznia” lub „opłata za duplikat świadectwa + imię i nazwisko ucznia”.
Na podstawie dowodu wpłaty wystawiony zostanie duplikat dokumentu.
Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.). 2. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych dokumentów szkolnych (Dz. U. 97. poz. 624 ze zm.). 3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.).